QAD z nową identyfikacją wizualną marki

13 lutego 2023

Firma QAD Inc., wiodący dostawca rozwiązań informatycznych nowej generacji w zakresie produkcji i łańcucha dostaw w chmurze obliczeniowej (SaaS) , wprowadza na rynek nową identyfikację wizualną swojej marki.

QAD wprowadza nową identyfikację wizualną marki, aby podkreślić swoją wizję tworzenia adaptacyjnych przedsiębiorstw produkcyjnych i ideę rozwoju w oparciu o cyfryzację procesów biznesowych. Nowa wizualizacja marki łączy rosnącą gamę produktów QAD i podkreśla ich pozycję na rynku rozwiązań chmurowych (Software as a Service – SaaS).

QAD logotyp

Marka to coś więcej niż tylko logo. Jest to znak rozpoznawczy, który pokazuje energię i wizję firmy. Od czasu ostatniej zmiany wizualizacji marki QAD w 1995 roku wiele się zmieniło. Nowa identyfikacja wizualna łączy nową wizję firmy w zakresie tworzenia przedsiębiorstw adaptacyjnych z ostatnimi przejęciami kilku firm informatycznych oraz rozwojem rozwiązań SaaS wspierających producentów i łańcuchy dostaw.

Cieszymy się, że możemy zaprezentować nowy wizerunek marki QAD, ponieważ dokonujemy bezprecedensowych inwestycji w technologie, nabywamy najlepsze w swojej klasie rozwiązania i budujemy najbardziej utalentowany zespół w branży” — powiedział Dyrektor Generalny QAD, Anton Chilton. „Podczas, gdy zmieniamy nasz wygląd, nasza misja i wartości nigdy się nie zmienią”.

Sukces przedsiębiorstwa adaptacyjnego osiąga się poprzez dostosowanie działań ludzi, odpowiednich procesów i systemów wspierających w całym łańcuchu dostaw, od surowców po wyroby gotowe. Nowa marka QAD jest też wyraźnym potwierdzeniem faktu ostatnich istotnych akwizycji firm Redzone oraz Livejourney i postępów poczynionych w ten sposób we wspieraniu ludzi i procesów dzięki QAD Redzone Connected Workforce – rozwiązaniu nr 1 wśród platform współpracy pracowników oraz QAD Process Intelligence – zastosowaniu sztucznej inteligencji do optymalizacji realizacji procesów.

Budujemy najlepszą wersję QAD, łącząc nasze dotychczasowe sukcesy i nowe możliwości”-powiedział Carter Lloyds, Dyrektor ds. Marketingu QAD. „Odświeżona marka jest napędzana naszą pasją pomagania naszym klientom w pokonywaniu wyzwań związanych z produkcją i łańcuchem dostaw jutra. Nadszedł czas, abyśmy się ponownie przedstawili”.

Nowa tożsamość QAD reprezentuje dwa kluczowe obszary działalności – produkcję i łańcuch dostaw – które łączą się w idealnej harmonii w stanie równowagi i symetrii. Nowa paleta kolorów inspirowana jest trzema surowcami używanymi do produkcji: tlenkiem kobaltu, który jest używany do tworzenia niebieskich emalii oraz barwienia szkliw ceramicznych i szkła; cynobrem, jasnoczerwoną rudą stosowaną w pigmentach i barwnikach przemysłowych, z których można również ekstrahować rtęć; oraz kadmu pozyskiwanego z rudy cynku, metalu wykorzystywanego do produkcji baterii, który w związkach z siarką występuje w postaci pomarańczowego minerału.

Produkcja i łańcuch dostaw to elementy w obszarach, w których pomagamy budować przewagę konkurencyjną naszym Klientom. Zmiana w zakresie wizerunku QAD jest doskonałym potwierdzeniem i uzupełnieniem merytorycznie mocnej oferty QAD dla producentów.”, stwierdził Piotr Rojek, Prezes DSR S.A. wyłącznego przedstawiciela QAD w Polsce.

Kliknij i zobacz film prosto ze słonecznej Kalifornii