Piotr Rojek pełni funkcję Prezesa Zarządu DSR S.A., gdzie odpowiada za kształtowanie strategii rozwoju firmy, koordynację działu badań i rozwoju (R&D), współpracę z partnerami technologicznymi oraz doradztwo w zakresie zwiększania efektywności i cyfryzacji przedsiębiorstw produkcyjnych. Pod jego kierownictwem DSR dynamicznie rozwija ofertę innowacyjnych rozwiązań IT, w tym wiodący na rynku pakiet rozwiązań informatycznych DSR 4FACTORY – kompleksową platformę wspierającą Przemysł 4.0.
Karierę zawodową rozpoczął w amerykańskiej firmie QAD, gdzie zarządzał projektami wdrożeniowymi ERP dla kluczowych klientów, takich jak 3M, AB, JTT Computers, TIM SA, Zetkama. Zdobyte doświadczenie wykorzystał, kierując dalszym rozwojem DSR i wdrażając strategie, które umocniły pozycję firmy jako lidera w obszarze systemów klasy ERP, MES, APS, CMMS, EAM i AI dla przemysłu.
Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej oraz posiada dyplomy MBA zdobyte w Helsinki School of Economics i Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Ukończył liczne szkolenia z zakresu zarządzania projektami i innowacji technologicznych.
Pod jego przewodnictwem DSR otrzymało liczne nagrody i wyróżnienia m.in. w 2024 roku prestiżową nagrodę „The Best of Industry 4.0”. Wspiera rozwój strategicznych partnerstw np. z IT Vision (rozszerzenia systemu ERP) oraz GM System (integracja z CAD/CAM/PLM). Aktywnie uczestniczy w promocji marki DSR 4FACTORY na rynkach międzynarodowych, realizując programy eksportowe, takie jak Go to Brand, dzięki którym firma prezentowała swoje rozwiązania w USA i Izraelu.
Jest również prelegentem i ekspertem na licznych konferencjach branżowych dotyczących cyfrowej transformacji i Przemysłu 4.0, a także autorem artykułów i analiz poświęconych nowoczesnym technologiom dla przemysłu.
Ekspert w zakresie wdrożeń, rozwiązań IT dla firm produkcyjnych. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w branży łącząc rozległą wiedzę techniczną z umiejętnościami menedżerskimi.
Jego kariera zawodowa to przykład dynamicznego rozwoju od konsultanta do lidera strategicznych działów wdrożeniowych i badawczo-rozwojowych. Zaczynał w Instytucie Matematyki Uniwersytetu Wrocławskiego, a także w firmach PROBIT i CSBI, gdzie zdobywał fundamentalne doświadczenie jako konsultant i kierownik projektów. Następnie, przez 14 lat kierował działem usług w QAD Polska, zdobywając rozległe doświadczenie w koordynacji zespołów i procesów wdrożeniowych systemów ERP. Od 2013 roku kieruje w DSR S.A. Działem Realizacji Usług, pełniąc kluczową rolę w zarządzaniu zespołem konsultantów z różnych dziedzin biznesu oraz zapewnianiu wysokiej jakości wdrożeń, doradztwa biznesowego, zarządzania projektami, programowania i wsparcia technicznego.
Strategicznie odpowiada za jakość i efektywność wdrożeń w ramach pakietu rozwiązań DSR 4FACTORY, który odgrywa kluczową rolę we wspieraniu cyfrowej transformacji firm produkcyjnych. Jego głównym zadaniem jest zapewnienie, aby realizacja projektów IT przebiegała sprawnie i skutecznie, również dzięki kierowanemu przez niego Działowi Rozwoju oprogramowania z pakietu DSR 4FACTORY.
Połączenie głębokiej wiedzy technicznej i biznesowej z wybitnymi umiejętnościami menedżerskimi pozwala mu na skuteczne prowadzenie nawet najbardziej złożonych projektów, zapewniając ich terminową i efektywną realizację.
Doświadczony menedżer i ekspert z zakresu cyfrowej transformacji przemysłu, z ponad 15-letnią praktyką w branży IT i zarządzaniu sprzedażą rozwiązań dla sektora produkcyjnego. Od stycznia 2025 roku pełni funkcję Dyrektora ds. Sprzedaży w firmie DSR S.A., gdzie odpowiada za strategię handlową oraz rozwój Działu Sprzedaży rozwiązań z rodziny DSR 4FACTORY, wspierających cyfryzację przedsiębiorstw produkcyjnych.
Jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu – tytuł ten uzyskał w 2014 roku na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, broniąc rozprawy doktorskiej pt. „Strategie a modele biznesowe w sektorze usług systemów informatycznych klasy ERP”. Ukończył studia magisterskie na kierunku Informatyka i Ekonometria, łącząc kompetencje analityczne z wiedzą biznesową. Absolwent Akademii Psychologii Przywództwa przy Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
Z firmą DSR związany jest od 2014 roku. Początkowo jako Business Development Manager odpowiadał za rozwój oferty rynkowej oraz współpracę z klientami z sektora przemysłowego. Od 10.2024 roku jako Zastępca Dyrektora ds. Sprzedaży, a od 01.2025 roku jako Dyrektor ds. Sprzedaży, aktywnie rozwija sprzedaż zaawansowanych rozwiązań cyfrowych dla produkcji, w tym systemów AI, ERP, APS, MES, CMMS oraz EAM. Jest jednym z twórców i liderów koncepcji DSR 4FACTORY, która integruje systemy informatyczne w modelu Przemysłu 4.0.
Doświadczony menedżer sprzedaży i marketingu z ponad 25-letnią praktyką w sprzedaży, promocji i wdrażaniu rozwiązań technologicznych na rynkach B2B i B2C. Od 2015 roku związany z firmą DSR S.A., najpierw jako konsultant sprzedaży systemów Business Intelligence. Od 2017 roku odpowiada za powstanie, budowę wizerunku oraz rozwój komunikacyjny innowacyjnej marki produktowej DSR 4FACTORY – zintegrowanej platformy wspierającej cyfrową transformację przedsiębiorstw produkcyjnych.
Absolwent Politechniki Wrocławskiej (specjalność: Systemy i Sieci Komputerowe) oraz prestiżowego programu biznesowego IMD Business School w Lozannie. Karierę zawodową rozwijał w międzynarodowych strukturach korporacyjnych, m.in. w Sony i Rodenstock, gdzie zdobywał doświadczenie w zarządzaniu marką, strategiach wejścia na rynek oraz marketingu zintegrowanym.
W DSR S.A. zainicjował i prowadzi działania marketingowe obejmujące: pozycjonowanie marki DSR 4FACTORY jako ekosystemu IT dla Przemysłu 4.0, koordynację kampanii wizerunkowych i lead generation, zarządzanie obecnością DSR 4FACTORY w mediach branżowych, rozwój strategii digital marketingu i marketing automation, wdrażając narzędzia wspierające sprzedaż konsultacyjną systemów IT dla przemysłu. Prowadzi także działania z zakresu public relations i employer brandingu, współtworząc treści eksperckie, materiały wideo oraz koordynując komunikację z kluczowymi partnerami branżowymi i mediami.