Odpowiada za kształtowanie strategii rozwoju spółki, współpracę z partnerami technologicznymi, koordynację obszaru R&D oraz doradztwo w zakresie poprawy efektywności firm produkcyjnych. Zarządza procesem tworzenia nowych rozwiązań informatycznych. Karierę zawodową rozpoczynał w firmie QAD, gdzie odpowiadał za obsługę kluczowych klientów firmy. Realizował projekty informatyczne i doradcze m.in. dla takich firm, jak 3M, AB, JTT Computers, TIM SA, Zetkama. Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej. Odebrał również dyplom MBA Helsinki School Of Economics i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.
Absolwent Politechniki Wrocławskiej Wydziału Elektroniki. Uzyskał również tytuł Executive Master of Business Administration w roku 2006. Pracuje w sektorze przedsiębiorstw produkcyjnych od początku pracy zawodowej. Związany z zastosowaniami IT w przemyśle zarówno od strony Klienta (Dział IT Wagony Świdnica S.A.) jak i dostawcy (IBM Polska i QAD Polska). W IBM Polska odpowiedzialny na kontakt z dostawcami systemów ERP dla przedsiębiorstw produkcyjnych. Od 2010 roku w DSR jako Dyrektor ds. Sprzedaży. Od maja 2011 roku udziałowiec spółki.
Odpowiada za prowadzenie projektów wdrożenia systemów informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem, w tym aplikacji klasy ERP, APS, SCM. Wcześniej przez 14 lat pełnił funkcję Dyrektora ds. Usług w amerykańskiej firmie QAD, dostarczającej system ERP: QAD Enterprise Applications. Odpowiadał za zarządzanie zespołem konsultantów i jakość realizacji projektów. Doszedł do tej pozycji budując potrzebną wiedzę i doświadczenie jako konsultant i kierownik projektów przy wdrażaniu systemów informatycznych, najpierw z firmą PROBIT, a później CSBI. Na początku kariery zawodowej związany z Instytutem Matematyki Uniwersytetu Wrocławskiego.
Absolwent Politechniki Wrocławskiej, specjalności Systemy i Sieci Komputerowe oraz programu biznesowego IMD Bussines School w Lozannie. Sprzedażą i marketingiem zajmuje się od ponad 25 lat pracując m. in. dla międzynarodowych korporacji Sony i Rodenstock. W DSR od 2015 roku najpierw jako konsultant sprzedaży systemów BI, a obecnie odpowiedzialny za powstanie i rozwój innowacyjnej marki produktowej DSR 4FACTORY.
Zespół DSR zrealizował kilkaset projektów wdrożenia systemów informatycznych w polskich i międzynarodowych firmach produkcyjnych.