Skontaktuj się z nami:
e-mail: dsr@dsr.com.pl    |    Tel: 71 889 05 60

Oferty pracy

Pracownik Centrum Obsługi Klienta – Specjalista ds. monitorowania zgłoszeń i zamówień

24 listopada 2021

Miejsce pracy: Wrocław

Opis stanowiska:

  • monitorowanie systemu zgłoszeń od Klientów (kontrola spójności wpisów w zgłoszeniach/zamówieniach, przydzielanie zasobów, kontrola czasów realizacji prac, pilnowanie terminów odpowiedzi do Klientów)
  • obsługa skrzynki pocztowej do korespondencji z klientami
  • bezpośredni kontakt z Klientem w wybranych sprawach dot. Zgłoszeń/zamówień
  • administracja warunkami umów świadczenia usług dla klientów

Nasze wymagania:

  • doświadczenie min. rok na podobnym stanowisku (idealnie w firmie informatycznej)
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dokładność , terminowość wykonywanych zadań
  • znajomość pakietu Office

Oferujemy:

  • pracę w komfortowym środowisku w naszym biurze we Wrocławiu
  • pracę w dynamicznym zespole
  • konkurencyjne wynagrodzenie i system motywacyjny
  • pakiet socjalny

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą adresu e-mail:

praca@dsr.com.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez DSR S.A. z siedzibą we Wrocławiu.”

Zaufali nam

Zespół DSR zrealizował kilkaset projektów wdrożenia systemów informatycznych w polskich i międzynarodowych firmach produkcyjnych.